Uruchomiliśmy cykl dedykowanych szkoleń dla właścicieli salonów stolarki otworowej KRISHOME. W planach są kolejne tego typu wydarzenia.
W miniony weekend (12-13 października br.) w Giewartowie, odbyło się pierwsze szkolenie z zaplanowanego cyklu warsztatów dla właścicieli salonów firmowych KRISHOME. Firma KRISHOME (dawniej KRISPOL) pod okiem trenera Roberta Kasperczyka przeszkoliła z zakresu zarządzania zespołem i motywowania pracowników. Frekwencja dopisała.
Przemyślana strategia biznesowa, dobrze skomponowany asortyment, odpowiednia lokalizacja i wizerunek salonu to ważne fundamenty własnego biznesu. Do tego dochodzi codzienna „walka” o zamówienia klientów, poruszanie się w gąszczu zmieniających się przepisów, reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe i społeczne. „Chleb powszedni” każdego właściciela salonu stolarki.
Prowadzenie salonu stolarki to nie lada wyzwanie. Wie o tym każdy, kto taki salon posiada. Ważne jest dzielenie się wiedzą i sprawdzonymi narzędziami do prowadzenia salonu. Jak dodamy do tego know how dużego producenta, właściciel salonu otrzymuje ogromną dawkę wiedzy i pewności siebie
Tego typu spotkania stanowią cenną wartość nie tylko ze względu na poszerzanie umiejętności, ale też networkingową wymianę doświadczeń. Kolejna grupa właścicieli salonów KRISHOME będzie się szkoliła już w listopadzie br.
To pierwsze tego typu szkolenie, bardzo cieszymy się z licznego przybycia naszych partnerów biznesowych. Wdrażane standardy pomogą efektywnie zarządzać firmą. Chcemy zapewniać właścicielom salonów KRISHOME nie tylko najlepsze produkty, ale też wsparcie w prowadzeniu firmy
KRISHOME to strategiczny projekt bzinesowy wrzesińskiej firmy KRISHOME (dawniej KRISPOL), w ramach którego powstają w całej Polsce innowacyjne salony stolarki otworowej, które oferują bezpieczne i energooszczędne produkty od jego producenta.