Wyceń bramę garażową Zamów katalog
Znajdź swój salon

Użyj obecnej lokalizacji

Zobacz więcej
Pokaż wybrany
Zobacz listę wszystkich salonów
25.03.2024 Szymon Krajniak Aktualności

KRISHOME (dawniej KRISPOL) promuje DOBRY MONTAŻ

Z myślą o inwestorach indywidualnych

Szeroko zakrojona akcja informacyjna ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien, drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Skierowana jest do klientów detalicznych oraz fachowców, a część jej inicjatyw nakierowanych jest również na promocję zawodu montera stolarki budowlanej.

Realizowana od 2014 roku kampania łączy wiodące firmy z reprezentowanej przez Związek POiD branży we wspólnym celu – promocji dobrego montażu i zawodu montera stolarki budowlanej. Dzięki zaangażowaniu wiarygodnych marek, możemy dotrzeć z przekazem akcji do szerokiego grona odbiorców. W ramach jej bieżącej odsłony, ze wsparciem marki KRISHOME (dawniej KRISPOL) oraz pozostałych Partnerów „DOBREGO MONTAŻU”, ruszamy z nową energią i poszerzamy działania kampanii o mnóstwo nowości

Paweł Wróblewski
Dyrektor Związku POiD

Edukacja branżowa to kluczowy element w strategii spółki KRISHOME (dawniej KRISPOL). Jesteśmy zaszczyceni, że będziemy mogli współtworzyć zawód Montera Stolarki Budowlanej oraz edukować Klientów Detalicznych w zakresie wysokiej jakości usług montażowych. To istotny projekt społeczny, ważny dla całej branży budowlanej. Jedno z naszych głównych założeń to również edukacja naszych Partnerów i ekip montażowych w kwestii poprawnego montażu stolarki oraz wsparcie przyszłego rynku usług montażowych. Nasza współpraca z kampanią „DOBRY MONTAŻ” dopiero się zaczyna, jednak jesteśmy pod wrażeniem działań poprzednich edycji i wierzymy, że projekt przyniesie ogromne korzyści

Radosław Gibki
Dyrektor Sprzedaży Krajowej

Zawód montera stolarki budowlanej? To się opłaca!

DOBRY MONTAŻ” to także działania skierowane do profesjonalistów. Zatrudnieni w punktach dystrybucji wskazanych przez Partnerów specjaliści mogą – jako rekomendowani przez nich monterzy – znaleźć się w wyszukiwarce na stronie dobrymontaz.com.

Od września kontynuowana jest również współpraca z klasami patronackimi „DOBRY MONTAŻ” w wybranych szkołach z całej Polski. W ramach kampanii intensywnie będzie promowany zawód montera stolarki oraz dobre praktyki montażowe.

Więcej o autorze

Szymon Krajniak
Specjalista ds. PR i Contentu

Dziennikarz, marketingowiec oraz event manager związany z biznesem oraz Jednostkami Samorządu Terytorialnego. Zaangażowany w idee niosące pozytywne wartości. W KRISHOME zajmuje się PR-em oraz szeroko pojętym obszarem content marketingu.