Wyceń bramę garażową Zamów katalog
Znajdź swój salon

Użyj obecnej lokalizacji

Zobacz więcej
Pokaż wybrany
Zobacz listę wszystkich salonów
27.09.2023 po Aktualności

KRISHOME (dawniej KRISPOL) partnerem nowej edycji kampanii „DOBRY MONTAŻ”

Rosnące koszty energii i ogrzewania domów oraz mieszkań zimą spędzają sen z powiek wielu Polaków. Jeszcze bardziej na znaczeniu zyskują więc energooszczędne rozwiązania pozwalające na ograniczenie strat cennego ciepła z budynków. O tym, jak zadbać o ciepły dom, a jednocześnie o planetę mówi nowa edycja organizowanej przez Związek POiD ogólnopolskiej kampanii społecznej „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”, której partnerem jest marka KRISHOME (dawniej KRISPOL).

Kampania społeczna „DOBRY MONTAŻ-Zadbaj o ciepły dom” to kontynuacja i rozwinięcie dotychczas prowadzonej kampanii „DOBRY MONTAŻ”, realizowanej przez Związek POiD od 2014 roku. Kolejne odsłony inicjatywy podejmują aktualne wyzwania związane z funkcjonowaniem branży budownictwa.

Nowa kampania podkreśla, że niezależnie od źródła ogrzewania, skuteczny sposób na ciepły dom i oszczędność energii stanowią: wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej na energooszczędne wyroby, z dobrym montażem. Te ciepłe wyroby pozwalają nam zużywać mniej drogiego gazu, węgla czy oleju opałowego. Jest to rozwiązanie zapewniające ograniczenie kosztów użytkowania domu nie tylko na najbliższą zimę, ale i przez kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Świadomie przeprowadzona termomodernizacja – z ciepłym produktami z recyklingu to czysty zysk dla nas, środowiska naturalnego i przyszłych pokoleń.

W ramach zaplanowanej na 12 miesięcy kampanii przewidziano szereg działań komunikacyjnych umożliwiających skuteczne dotarcie do odbiorców – przede wszystkim inwestorów indywidualnych, którzy budują lub remontują swoje domy i mieszkania, monterów na co dzień zajmujących się montażem wyrobów stolarki budowlanej, a także uczniów szkół branżowych uczących się sztuki dobrego montażu. Wiodącym elementem graficznym kampanii jest nowy Key Visual, nawiązujący do hasła „Zadbaj o ciepły dom”. Praktycznych porad i inspiracji na temat tego, jakie energooszczędne rozwiązania wybrać, jak je zamontować i jak zdobyć dofinansowanie na realizację inwestycji dostarczą natomiast artykuły publikowane w prasie i Internecie, a także blog na stronie internetowej akcji.

Na stronie internetowej, oprócz solidnej porcji wiedzy, znajdzie się również galeria rekomendowanych produktów oraz wyszukiwarka rekomendowanych punktów sprzedaży i montażu wyrobów stolarki budowlanej. Na wiosnę 2023 roku, w kilkunastu wybranych rozgłośniach radiowych będzie można zaś usłyszeć spot promujący kampanię. Przewidziano też realizację webinaru na temat aktualnej wersji programu „Czyste Powietrze” i zasad dofinansowania wymiany okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Wszystkie działania kampanii będzie można na bieżąco śledzić na fanpag’u akcji na Facebooku.