Wyceń bramę garażową Zamów katalog
Znajdź swój salon

Użyj obecnej lokalizacji

Zobacz więcej
Pokaż wybrany
Zobacz listę wszystkich salonów
27.09.2023 Szymon Krajniak Aktualności

Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME

Mamy przyjemność poinformować, że w pierwszym kwartale 2018 roku sieć powiększyła się o kolejne punkty na mapie salonów KRISHOME – Brameo (Konstancin-Jeziorna), Pasik House (Turek), Budmax (Przemyśl), MM System (Elbląg), Radbud (Puławy) oraz Domy Oszczędne (Golub-Dobrzyń). Wszystkie salony są oznakowanie zgodne z wypracowanymi standardami przy jednoczesnym zachowaniu własnej identyfikacji wizualnej naszego partnera. To ukłon w stronę dobrych, długofalowych relacji.

Założeniem przyświecającym nam podczas projektowania produktu biznesowego, jakim jest KRISHOME, było stworzenie miejsca, w którym dostępna jest pełna usługa wyposażenia inwestycji w stolarkę otworową wraz z profesjonalnym doradztwem, montażem oraz usługą serwisowo-gwarancyjną.

Pomysł został bardzo dobrze przyjęty przez naszych obecnych oraz potencjalnych partnerów biznesowych

Sieć salonów KRISHOME to odpowiedź KRISHOME (dawniej KRISPOL) na potrzeby konsumenta nowej generacji – ceniącego czas, poszukującego kompleksowych usług dostępnych w jednym miejscu i wspartych profesjonalną poradą eksperta. Celem, który nam przyświecał podczas tworzenia sieci KRISHOME była przede wszystkim chęć zaspokojenia dwóch potrzeb. Z jednej strony potrzeby dilera, żeby zdjąć z jego barków konieczność analizowania i organizowania wszystkich dostaw w jednym terminie. A z drugiej potrzebę konsumenta, by dostać kompatybilne produkty spójne technologicznie i stylistycznie. Takie holistyczne podejście pozwala nam spojrzeć na stolarkę z nowej perspektywy: nie jak na odrębne elementy układanki, ale sieć naczyń połączonych i wzajemnie powiązanych. Taka wizja jest atrakcyjna także dla naszych obecnych i przyszłych partnerów ponieważ mogą dywersyfikować wachlarz oferowanych produktów.

Radosław Gibki
Dyrektor Sprzedaży Krajowej KRISHOME

Jako spółka stawiamy nie tylko na rozwój sieci, ale także na podnoszenie kompetencji pracowników salonów poprzez cykliczny udział w szkoleniach m.in. z zakresu sprzedaży kompletu produktów. Aktualne szkolenia przybrały formę roadshow. Odbyły się w pięciu miastach: Swarzędzu, Garwolinie, Grudziądzu, Toruniu i Krakowie. Dzięki temu spotkania odbywają się w niewielkich grupach i mają charakter warsztatowy. Służą przede wszystkim rozwojowi kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, która zawsze była ważna dla naszej marki.

Więcej o autorze

Szymon Krajniak
Specjalista ds. PR i Contentu

Dziennikarz, marketingowiec oraz event manager związany z biznesem oraz Jednostkami Samorządu Terytorialnego. Zaangażowany w idee niosące pozytywne wartości. W KRISHOME zajmuje się PR-em oraz szeroko pojętym obszarem content marketingu.