Mamy przyjemność poinformować, że w pierwszym kwartale 2018 roku sieć powiększyła się o kolejne punkty na mapie salonów KRISHOME – Brameo (Konstancin-Jeziorna), Pasik House (Turek), Budmax (Przemyśl), MM System (Elbląg), Radbud (Puławy) oraz Domy Oszczędne (Golub-Dobrzyń). Wszystkie salony są oznakowanie zgodne z wypracowanymi standardami przy jednoczesnym zachowaniu własnej identyfikacji wizualnej naszego partnera. To ukłon w stronę dobrych, długofalowych relacji.
Założeniem przyświecającym nam podczas projektowania produktu biznesowego, jakim jest KRISHOME, było stworzenie miejsca, w którym dostępna jest pełna usługa wyposażenia inwestycji w stolarkę otworową wraz z profesjonalnym doradztwem, montażem oraz usługą serwisowo-gwarancyjną.
Pomysł został bardzo dobrze przyjęty przez naszych obecnych oraz potencjalnych partnerów biznesowych
Sieć salonów KRISHOME to odpowiedź KRISHOME (dawniej KRISPOL) na potrzeby konsumenta nowej generacji – ceniącego czas, poszukującego kompleksowych usług dostępnych w jednym miejscu i wspartych profesjonalną poradą eksperta. Celem, który nam przyświecał podczas tworzenia sieci KRISHOME była przede wszystkim chęć zaspokojenia dwóch potrzeb. Z jednej strony potrzeby dilera, żeby zdjąć z jego barków konieczność analizowania i organizowania wszystkich dostaw w jednym terminie. A z drugiej potrzebę konsumenta, by dostać kompatybilne produkty spójne technologicznie i stylistycznie. Takie holistyczne podejście pozwala nam spojrzeć na stolarkę z nowej perspektywy: nie jak na odrębne elementy układanki, ale sieć naczyń połączonych i wzajemnie powiązanych. Taka wizja jest atrakcyjna także dla naszych obecnych i przyszłych partnerów ponieważ mogą dywersyfikować wachlarz oferowanych produktów.
Jako spółka stawiamy nie tylko na rozwój sieci, ale także na podnoszenie kompetencji pracowników salonów poprzez cykliczny udział w szkoleniach m.in. z zakresu sprzedaży kompletu produktów. Aktualne szkolenia przybrały formę roadshow. Odbyły się w pięciu miastach: Swarzędzu, Garwolinie, Grudziądzu, Toruniu i Krakowie. Dzięki temu spotkania odbywają się w niewielkich grupach i mają charakter warsztatowy. Służą przede wszystkim rozwojowi kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, która zawsze była ważna dla naszej marki.