Wyceń bramę garażową Zamów katalog
Znajdź swój salon

Użyj obecnej lokalizacji

Zobacz więcej
Pokaż wybrany
Zobacz listę wszystkich salonów
27.09.2023 po Aktualności

KRISHOME (dawniej KRISPOL). Firma o zielonym sercu

Na osobach tworzących biznes spoczywa odpowiedzialność na wielu płaszczyznach – za pracowników, partnerów handlowych, satysfakcję klienta. KRISHOME (dawniej KRISPOL) idzie dalej i do strategii CSR dodaje działania proekologiczne. Troska o przyszłe pokolenia ma w tym momencie wymiar lokalny, ale producent zamierza stworzyć internetową ścieżkę edukacyjną i uczyć dobrych nawyków, między innymi w social mediach. Pierwszy krok w tym kierunku to sadzenie lasu z pracownikami w ramach akcji Sztafeta pokoleń.

Huragan Stulecia, który przeszedł przez Polskę 2 lata temu, spowodował kolosalne straty w eskosystemie. Lasy Państwowe oszacowały zniszczenia na 10 mln m3 powalonych i połamanych drzew. Nawałnica dotknęła także Wrześnię, gdzie swoje zakłady produkcyjne ma KRISHOME (dawniej KRISPOL). W minioną sobotę pracownicy, wraz z przedstawicielami Zarządu, posadzili wspólnie las. To pierwszy krok na drodze do budowania firmy o „zielonym sercu”.

W KRISHOME (dawniej KRISPOL) często organizujemy wydarzenia, w których biorą udział całe rodziny. Lubimy spędzać razem czas. Największą wartością tej akcji jest edukacja naszych dzieci, bo to dla nich ten las sadzimy. Mamy świadomość, że nasza planeta wymaga przede wszystkim zmiany myślenia, a małe kroki w codziennym życiu, mogą wygenerować wielkie zmiany w przyszłości. Chcemy wyrabiać dobre nawyki i przekazać je następnym pokoleniom.

Katarzyna Kozłowska
Kierownik Marketingu, KRISHOME (dawniej KRISPOL)

W trakcie sobotniego spotkania życie otrzymało 2000 sadzonek. KRISHOME (dawniej KRISPOL) zapowiada, że akcja na stałe wpisała się w firmowy kalendarz i zostanie powtórzona na wiosnę.

Rozpoczynamy kampanię wewnętrzną pod hasłem „KRISHOME (dawniej KRISPOL) firma o zielonym sercu”. W cyklu przygotowanych działań będziemy starali się zmieniać świadomość współpracowników oraz fanów naszych profili w mediach społecznościowych. Wszystkie firmy zachęcamy do podjęcia tematu szeroko pojętej ekologii i zrównoważonego rozwoju, razem pozytywnie wpłyniemy na nasze otoczenie.

Katarzyna Kozłowska
Kierownik Marketingu, KRISHOME (dawniej KRISPOL)