„Nie trać energii” – nowa kampania KRISHOME (dawniej KRISPOL) zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji domów i oferuje pomoc w tej operacji – od wyceny po dotację.
26 września br. marka KRISHOME (dawniej KRISPOL) ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISHOME (dawniej KRISPOL) i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu.
Temat renowacji budynków jest mocno dyskutowany w mediach i wywołuje duże zainteresowanie społeczne. Wobec rosnących kosztów ogrzewania, niezależnie od źródła ciepła, skutecznym sposobem na ciepły dom i oszczędność energii jest wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Na proces renowacji składa się zmiana źródła ogrzewania, docieplenie budynku oraz wymiana stolarki na ciepłą – energooszczędną. Ostatecznie nie chodzi tu wyłącznie o koszty ogrzewania. Niezależnie od wieku, dla każdego z nas najważniejsze jest zdrowie, codzienny komfort życia i użytkowania domu, a także troska o przyszłe pokolenia. To inwestycja z Gwarancją spokoju.
Impulsem do działania stał się insight, który obecnie wywołuje silne emocje społeczne. Niezależnie od swojego wieku, właściciele starszych domów obawiają się zimy i wysokich rachunków za ogrzewanie. Wiemy, że można temu zaradzić wymieniając okna, drzwi zewnętrzne, bramę garażową lub montując dodatkowe osłony okienne – rolety zewnętrzne. W ten sposób dom przestanie tracić energię, a w dłuższym okresie czasu zacznie na siebie zarabiać. Operacja wymiany stolarki wydaje się być skomplikowanym przedsięwzięciem, dlatego w nowej kampanii pokazujemy, że marka KRISHOME (dawniej KRISPOL) wspiera inwestorów w tym zakresie. Pomagamy wybrać odpowiednie produkty, dopasować do istniejących warunków zabudowy, pomóc w uzyskaniu dotacji oraz finalnie przeprowadzić termomodernizację – od wyceny po montaż.
W kampanii postawiliśmy na subtelny przekaz, autentyczność rodzinnych spotkań i żartobliwe rozmowy z rodzicami. Odeszliśmy od formy spotu reklamowego w kierunku sitcomu i humoru sytuacyjnego. W kampanii biorą udział bohaterowie marki: Zosia i Kuba oraz ich rodzice Andrzej i Teresa, którzy niepokoją się wysokimi rachunkami za ogrzewanie domu. Wykazują się dużą zaradnością w tym temacie i samodzielnie organizują wymianę stolarki za pośrednictwem termo-fachowców z KRISHOME (dawniej KRISPOL).
#NieTraćEnergii – sprawdź dlaczego tata Zosi zabrał jej piecyk?
https://www.youtube.com/watch?v=PzZNM_O8fJI
#NieTraćEnergii – jaką operację planuje tata Zosi?
https://www.youtube.com/watch?v=Cg7Aug4w2SI
#NieTraćEnergii – po co linka rodzicom Zosi?
https://www.youtube.com/watch?v=nxKrAn2hUA0
Kampania rusza 26 września br. i obejmuje wiele formatów wideo. Będzie wspierana szeroką kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, dużych portalach i mailingach oraz działaniach lokalnych. Koncepcja kreatywna powstała w Dziale Marketingu KRISHOME (dawniej KRISPOL) przy współpracy z domem produkcyjnym Visual Heads. Za reżyserię i produkcję odpowiedzialny był Michał Pawołek z zespołem. Zakupem mediów i komunikacją SoMe zajęła się MaxRoy Agency.
Producent przygotował również szereg akcji promocyjnych, które będą wspierać termomodernizację u Partnerów Handlowych i Sieci Salonów KRISHOME.
Szczegóły akcji na stronie: www.krishome.pl/termomodernizacja